Friday 1 March 2013

#umnokualaselangor : Penduduk Kuala Selangor Tolak Buku Anwar



Kuala Selangor - Majlis pelancaran Buku Anwar Ibrahim : Perjuangan  Kejayaan telah mendapat malu besar   apabila tidak mendapat sambutan daripada orang India sendiri.

Amat memalukan apabila majlis pelcaran buku seorang pejuang (kononnya) hanya dihadiri tidak sampai 30 orang. Mengapa perkara seperti ini terjadi?

Buku tersebut yang diterbitkan dalam bahasa Tamil diharap dapat "mengsekolahkan" orang India tetapi malang sekali kerana tanggapan si bahalol penjahanam bangsa dan agama in meleset sekali.

Orang India sudah tidak mahu ditipu dan diperbodohkan lagi, mereka kini telah sedar dan faham siapa yang sepatutnya mereka ikut dan parti mana yang boleh membela nasib mereka.

Di KUala Selangor apa yang anda saksikan dalam gambar di bawah ini adalah benar dan menguatkan lagi dakwaan itu apabila Ahli Parlimen Kuala Selangor yang juga Pakar Strategi PAS Pusat, YB Dr Dzulkifly Ahmad terpaksa mengambil keputusan untuk meninggalkan Parlimen Kuala Selangor kerana telah melihat bahawa sokongan Orang India terhadap mereka telah merosot.



YB Dr Dzulkifly Ahmad Pakar Strategi dan beliau telah melihat keadaan ini boleh mendatangkan mudarat kepada wakil yang bertanding di kawasan tersebut dan beliau tidak mahu mengambil risiko tersebut. Baca lagi [KLIK SINI].

Cuba bayangkan seorang manusia yang diagungkan hingga diberikan gelaran "Anugerah Tuhan" apabila dibukukan ceritanya hanya mendapat sambutan sebanyak itu. Perkara itu bukan dirancang tetapi itulah keadaan sebenar dimana rakyat terutamanya masyarakai India telah menolak Pakatan Rakyat Haram yang menggabungkan PAS, DAP dan PKR yang gilakan kuasa.

Tanhiah Masyarakat India kerana berani berubah dan berani meningalkan Pakatan Rakyat Haram..

Sumber: PDTM

0 comments:

Post a Comment

PARLIMEN KUALA SELANGOR

BUKIT MELAWATI

IJOK

JERAM