Monday 20 January 2014

"Hang-Out 1.0" & Taklimat Pecahan Zon Pemuda UMNO Kuala Selangor Berjalan Lancar


Jeram, 19 Jan - Ketua-ketua Pemuda Cawangan dari Parlimen Kuala Selangor berkumpul di Restoran Ikan Bakar Pantai Jeram dalam Program "Hang-Out 1.0" & Taklimat Pecahan Zon di sini, hari ini.

Program ini merupakan program yang pertama mengumpulkan semua Ketua-ketua Pemuda di peringkat Cawangan dan Kepimpinan Pemuda di peringkat Bahagian di bawah satu bumbung selepas Pemilihan Parti yang lepas.



Dalam kesempatan itu, Saudara Muhd Fauzay Hassim selaku Ketua Pemuda UMNO Bahagian Kuala Selangor telah menyampaikan taklimat tentang pecahan zon dan peranan Ketua-Ketua Zon yang telah dilantik.
Beliau juga berpesan agar pentas yang telah diberikan itu dijaga dengan sebaik-baiknya untuk menyatukan pemuda-pemuda dari semua peringkat supaya gerakan untuk mempertahankan Parlimen Kuala Selangor dapat dilaksanakan dengan sempurna.

Dato' Irmohizam Ibrahim, Ahli Parlimen Kuala Selangor dan Tuan Haji Ishak Haron, Ketua UMNO Bahagian Kuala Selangor yang juga hadir dalam program tersebut turut memberikan ucapan tahniah dan kata-kata semangat kepada pemuda-pemuda. 

Sesi soal jawab turut diadakan untuk pemuda-pemuda mendapatkan maklumat terkini dari kedua-dua pemimpin tersebut.














2 comments:

  1. Kepada setia-usaha Datuk Seri Tengku Adnan bin Tengku Mansor (UMNO) Ketua Parti gerakan Mah Siew Keong, Ketua MIC Datuk Seri G. Palanivel, Ketua PPP Datuk T. Murugiah dan peminpin-peminpin komponen.

    Kami YIP KUM FOOK Ketua MCA Gombak, YIP JIUN HANN pemuda MCA Gombak dan Jayanthi Devi Balaguru ketua Gerakan Segambut (CHIA OOI SUN & CO.) Advocates & Solicitors 48-1 1st Floor, Jalan Brunei Utara Off Changkat Thambi Dollah, Pudu 55100 Kuala lumpur, dengan hormatnya disini harap semua parti komponen BN menyokong seruan bekas menteri penerangan Zain Nuddin menjemput bekas Perdana menteri DR. Mahathir bin Mohamad ke Putera Jaya menolong Kerajaan mentadbir Negara.

    Kerana berbanding dari segi ekonomi, keselamatan, pembangunan dan lain-lain dengan jelasnya bekas perdana menteri Dr. Mahathir bin Mohamad lebih berkaliber dan berpengalaman mentadbir Malaysia dengan sepurna.

    Sekian dimaklumkan. Terima Kasih

    YIP KUM FOOK & ASSOCIATES
    NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR
    JALAN 53, DESA JAYA KEPONG
    52100 KUALA LUMPUR

    ReplyDelete
  2. Kepada setia usaha UMNO Datuk Seri Tengku Adnan bin Tengku Mansor, Datuk Seri Ong Ka Chuan, Presiden MIC Datuk Seri G. Palanivel, Presiden PPP Dr. Kanagaratnam Pillai dan pemimpin-pemimpin komponen BN,

    Demi kepentingan Negara kami YIP KUM FOOK (Ketua MCA GOMBAK) NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR JALAN 53, DESA JAYA KEPONG 52100, KL Ketua Pemuda MCA Gombak YIP JIUN HANN, No. Suite 3.43, Kompleks Desa, Jalan Kepong,, 52100, Kuala Lumpur. Jayanti B. Balaguru (Pengurusi parti gerakan Segambot) dan Ooi Ah Bah (Chia Ooi Sun & Co.) Advocates & Solicitors No. 48-1, 1st Floor Jalan Brunei Utara off Changkat Thambi Dollah, Pudu, KL.

    Dengan segala hormatnya disini, harap semua pemimpin-pemimpin parti komponen BN sebulat suara menjemput bekas perdana menteri Dr. Mahathir bin Mohamad Ke Putra Jaya menolong kerajaan mentadbir Negara mencapai kejayaan lebih cemerlang

    Kami yakin berkeliber dan pengalaman bekas Perdana Menteri Dr. Mahathir bolih melindungi kedaulatan dan mengekalkan keamanan Negara. Harap Dr. Mahathir bin Mohamad jangan mengecewakan Rakyat Malaysia

    Sekian dimaklum,

    Terima Kasih

    ReplyDelete

PARLIMEN KUALA SELANGOR

BUKIT MELAWATI

IJOK

JERAM